2 x in till stan + bio!!!!

Först var jag in till stan för att lämna in de filmer jag hyrde igår. Sen gick jag en sväng på stan sen blev det att jag cycklade vidare till bibblan och kollade efter den andra boken till twilight serien men den fanns inte där eller jo med det var en lång väntelista på den:( så jag fick snopet åka hem och käka lite. Sen kom jag på att jag kunde köpa boken istället. Så in till stan igen men den här gången hade jag med mig min bror som lite sällskap. Vi var och kollade på leksaksaffären och sen köpte vi boken. överlycklig^^. sen kollade vi om det gick nån bio och det gjorde det nämligen Ice Age 3. Så vi bästämde oss för att gå på den men det var ett tag innan den började så vi gick och kollade lite på kläder och köpte sånt man har med sig på bio. Sen var det dags för bion så vi gick in och kollade på den. och den var lika rolig som dom andra Ice age. Sen bar det iväg hemmåt. Och nu sitter jag här och längtar tills jag får lägga mig i sängen och läsa min nya bok!!!.<3 btw så mötte jag min vän Jessica två gånger. Helt roligt!!!haha jao hpn hade köpt och gjort lite spontana saker som att ta hål i öra:P jaja nu ska jag nog gå ut med hunden sen ska jag gå och lägga mig och läsa min bok.<3^^


Bra film!!!<3

När vi cycklade hem:P

Biljetterna haha:P

XoXo Linda♥
(Lite långt inlägg idag haha)

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: det är bara fint :-)

tack! <3

vad hittar du på ikväll då?

2009-08-14 @ 19:22:59
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0