Åka runt som en galning

Japp idag har det varit samma som igår!!! mkt att göra:P Det börja med att jag vaknade 10 av att mamma ropa ner mig för att jag skulle ringa in till nåt program på Tv och att hon visste svaret!! haha vi kom inte fram:(  så det blir DAGENS DISS!!! aja sen bar det iväg till banken. Sen vidare till mormor och morfar igen för att vänta på att min ena bror skulle sluta skolan sen åkte vi och åt på mc donals!!! mmm jättegott. Sen hem igen och dumpa av hunden sen iväg igen efter vi städat bilen:P till att hämta  min andra bror sen pappa:P Sen åka iväg och handla till mormor och morfar:P Sen åkte vi iväg till arboga en sväng och gick in på ÖB hittade inteting:P haha sen hem för min ena bror ska till nåt disco:P Sen hem till farmor och farfar för att fixa TV:n och nu sitter jag hemma och skriver!!!haha oj just kom nu att jag glömt att kolla ams.se om det finna nåt jobb där haha men så e det när man har bissy days haha:P aja nu ska jag in där och kolla sen ska jag väl kolla på tv sen sova:P


Dagens outfit!!!

Sitter vid datorn:P

XoXo Linda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0