Fun weekend!!!

Som sagt så skulle Jessica sova hos mig. Så jag fick börja städa i Fredags och på Torsdags kvällen blåste jag upp luft madrassen. Ja sen bar det iväg till stan och skolan för att vänta på Jess:P Sen gick vi upp på stan och vi bästämde oss för att hyra film det blev En shopaholics bekännelser (en rörande film) en köpte vi lite godis och dricka sen kolla vi en sväng på stan innan vi drog hem till mig:P Och vi gick i värmen:P Väl hemma så gick vi upp på mitt rum för att hon skulle lämna grejorna sen blev det mat Tacos!!!mmmm:P sen satt vi där och prata. Så kom vi fram till att vi skulle gå ut på hantis:P Så vi började göra oss i ordning och så... sen hade vi en LITEN förfest med lite singstar haha:) sen kom skjussen och vi åkte in till stan och blev avsläppta utanför hantis:P det spöregnade haha min otur!!!:P så vi kom in på hantis och förstod sen att det inte var nåt disco där:( så vi fick lov att gå vidare till B&S i spöregnet!!! och det blev trevlig kväll med mkt dricka och dansande:P Sen åkte vi hem för att äta lite och sova:P Sen var det dags för lördagen och vi vaknade och fixade till oss lite och gick ner för att äta lite frukost. Sen upp igen för att kolla på filmen som vi hyrt dagen föra och ja den var väl ok:D mkt kläder:P Sen skulle hon hem och jag skulle åka och handla lite:P Sen var det dags för KRÄFTSKIVA!!!!! svin kul!!!:P haha aja Sen har jag förresten snart läst ut den tredje boken. Det går såå fort att det blir tråkigt haha:P aja och nu sitter jag här och läser lite bloggar och halvkollar på idrotts VM:P 


Det här hade jag på mig när vi gick ut!!!:P


En bra film!!!haha:P

Ha det såå bra alla!!!

XoXo Linda♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0