Love me, hate me!!!

Var till Västerås igår med min vän Jessica och vi shoppade och hade roligt. Sen när man kom till Köping igen så bar det iväg till bibblan och kolla om en bok fanns inne men man fick ställa sig på kö. Sen hem och slappa. Sen upp imorse och gå ut med bebis. Sen iväg till stan för att kolla kläder igen haha:P sen hem och nu sitter jag här. Kanske ska baka lite sen. Men det får vi se sen (om jag orkar). :)


Lilla gumman!!!

Köpings tågstation. när jag satt och väntade på tåget:P

När vi kom fram till Västerås:)
De nya plaggen:)

En klänning från JC. 59:-

Ett långt linne från Gina Tricot där det står ''LOVE ME  
                                                                             HATE ME'' 129:-

Cool bild! haha.

XoXo Linda♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken cool blogg!:D Jag älskar designen!:D Den var frän, och den där hunden var söt!

2009-08-19 @ 08:12:17
URL: http://mylittleside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0