One minute more!!!

Idag har jag och mamma hunnit med mkt jag vaknade kl typ halv 9:| Sen blev det att äta frukost, Sen hann jag knappt klä på mig innan vi skulle iväg till stan och gå på banken och apoteket på banken beställde jag nytt bankkort haha jag hade sönder mitt andra:P Sen skulle hunden rastas sen iväg till mormor & morfar och hälsa på:P jag sa åt dom att om dom hittar ngn svart röd stor skjorta så ska dom köpa den till mig för jag bara måste ha en^^ haha Sen iväg och handla lite till nästa vecka:P blev mkt mat:P Sen hem igen och lämna av hunden och maten sen iväg igen för att hämta mina bröder^^ Sen hem igen och slappa Sen iväg igen till big inn för att m&p skulle handla lite grejs tills dom åker:P Sen hem och äta mat Sen cycklade jag in till stan för att köpa lite godis^^ gott som faan fast nu mår jag illa haha:P


Riktigt bra låt!! Shakira-She Wolf

XoXo Linda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0