Våfflor!!!

Jag vaknade tidigt idag för att jag skulle upp med mina bröder och skicka iväg dom till skolan:) Sen gick jag tillbaka till sängen och sov lite mer innan jag skulle åka in till stan för att handla lite strips mm Sen när jag kom hem och skulle prova göra en mango smoothie så blev den jätte dålig aja jag ska aldrig mera köpa en mango:P Sen hade jag tråkigt så jag gjorde lite tråk göra genom att diska och dammsuga sen gjorde jag lite lunch till mig nämligen våfflor:) riktigt gott blev det:D Sen har jag inte gjort så mkt mer väntar på att mina bröder ska komma hem så att huset inte blir såå tomt... Men å andra sidan så har jag ju min lilla hund.


En sån här tråkig outfit kan lätt bli finare om man...

...Sätter på en snygg topp!!! Och det här outfitten jag har på mig idag!!!:P

Snygga jeans va???!!!!

våfflor!!!

Det blev lite översvämmning i våffel järnet:P

XoXo Linda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0