What strömavbrott???

Igår när jag och min bror var ute och gick med hunden så blev allt plötsligt mörkt och vi blev rädda och gick hem. Sen när vi väl var hemma så var det ett strömavbrott på det område vi bodde på:P sen efter ett tag kom strömmen tillbaka. Sen gick den av igen och så håll det på ett tag innan det gick igång helt. Fast det var rätt mysigt att sitta och kolla på värmeljusen och bara mysa!!!!:D sen innan detta så var jag och min bror öveer till våra kusiner för att kolla på F's moppe sen frågade jag om dom ville följa med och bada i poolen och S följde med. aja sen åkte vi hem till mig sen så satt pappa igång grillen och det blev mysigt med grillat kött och potatissallad!!!! sen kom strömavbrottet.:P
http://www.magazin24.se/koping/2009/08/09/stromavbrott-pa-malartorget Länk till nyheterna:P

På väg ut till kusinerna!!!

Jag på väg ut till kusinerna!!!!

Lilla gumman!!!

Lite blommor:P

Lilla gumman igen!!!:P

The BBQ!!!:P

Min outfit igår!!!

Ett tänt ljus när det är strömavbrott:P

XoXo Linda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0