mkt att göra!!!

Ja det har varit mkt att göra nu!! Ja det har varit julafton då jag fick den stora chansen att vara med min familj och det kan jag säga att det inte e många som får här!!! Så det var mysigt. Fick lite klappa oxå pengar, en jättemysig och fin tröja!!!!tack mami o papi!!! sen fick jag godis!!!mmmm.....älskar det!!!!!!!!! sitter och äter av det nu!! imorrn så åker min familj hem:'( kommer sakna dom jättemkt!!!! för nu kommer det dröja säkert ända tills jag hälsar på dom. Och idag var det jätte mkt att göra på jobbet men nu kan jag att jag har provat sushi!! gick förbi han som stod och gjorde det i köket (som e as snygg btw) och han fråga om jag ville prova och jag sa först nej men sen så var jag bara tvungen att veta hur det smaka!!! och det var gott!!! Jag menar för nåt man inte äter så ofta så...aja imorrn så ska jag även tvätta, handla och KANSKE träna!!! vi får se om jag orkar!!

Men nu ska jag lägga mig puss o godnatt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0