1 vecka i Varberg över:'(

Japp då var den veckan borta. gick som på en sekund.


Min hund ligger och väntar på att komma iväg!!!

Suddig bild men det står ''välkommen till björkäng''

Framme:P mina ben och min hund:)

Beachen!!!

Grå och blåsig dag!!!

mina ben igen:P

Men många vindsurfade alla dagarna vi va där:P

Åka långt med bil outfit!!!!!

Så här såg man ut de flests dagarna:P

Bilhavet i Ullared!!! ruggigt mkt folk!!!

en till outfit !!!

Vägen till beachen!!!<3

bottnen:P

Stranden en solig dag!!!

likaså här!!!

mina ''bruna'' ben!!!

haha här är mitt hand avtryck vi spelade volleyboll på beachenoch då skulle jag hänta bollen men så kom min bror och knuffade mig och då blev det såhär:P

i Göteborg på väg till volvomuseet:P

utanför volvo museet:P

Jao det gick fort men mötte en massa nytt roligt folk!!!<3<3 ett extra plus för R!!!!


XOXO Lindyy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0