4 dagar kvar!!! Vem faan sa att Jessica Simpson var fet!!!!!!!????????

Idag var jag i skolan wii!!!!! i typ 20 minuter för vi hade någonting i aulan tråkigt värre!!! sen var jag på väg hem då fick jag ett sms m från Jess!!! hon ville att jag skulle fika med henne så det var bara att gå tillbaka till skolan och fika med henne men det var skönt att sitta solen och prata om hennes resa till Spanien!!! jag vill oxå åka :(:) !!!! men jag ska ju till Varberg!!!!<3 Sen var det att gå hem och vara lite hundvakt till min Nella!!! älskar henne såå sjukt mkt!!!<3 Sen blir det att hämta mitt band hos en som ska sy det till studenten men måste ha den tidigare för det e ju studentfoto imorrn!!!:P och imorrn e det som sagt lärarmiddag och det ska väl bli kul!!! träffa alla igen!!!
Fick en förhands i nya sofies mode riktigt bra stuff!!! http://viewer.zmags.com/publication/dc8af13c#/dc8af13c/1
älskar den här låten den e bäst!!!!
 älskar den här låten med!!!

ett bra tips som jag läste på nåns blogg var att gå ut och fota blommor etc det var kul!!!

här ar min hund som luktar lite på blommor!!!!

dagens outfit!!!

Vem faan sa att jessica simpson var tjock!!! hon e ju smal som en sticka!!!!

snygg vardags outfit!!!

snyggt Jessica Alba!!!

snyggt även Reese!!!

Snyggt med knuten i T-shirten!!!!

XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0