5 dagar kvar!!!

Japp 5 dagar kvar!!:P och jag hittat en outfit till lärarmiddagen!!:P Det blir en vit lång shorta och svarta leggings och ett vitt linne:P Sen har jag äntligen hittat vart man kan köpa Lauren Conrad's bok: L.A. Candy!!!! måste beställa den fast den e på engelska det e lite tråkigt:( Men som sagt så har man ju VG i det så det borde inte vara nåt problem!!!:P Sen vill jag tipsa om en annan ''kändis bok'' Sen heter Sanningen om diamanter som är skiven av Nicole Richie. Sen finns det en bok om familjen Hiltons stormiga liv!!!! Köpte en tidning för några dagar sen för att fördriva tiden... men det fanns många bra sidor där!!! Sen hittade jag en jättebra sida med en massa jeans!!! http://www.revolveclothing.com/

 rensade mina skivor idag!!! det e ett bra tips om man har tråkigt!!!:P

 Det här är två av böckerna jag tipsa om!!!

  
 Den här tidningen var det jag köpte!!!

 Ny serie med smink inom H&M!!! Riktigt fina färger!!!

 Jättefin klänning på Nathalie portman!!!

 Jätte fint med pastell färger!!!

 Fina klänningar!!! gillar den liknar herve ledger!!!!
 tänkte nästan köpa den här och ha på lärarmiddagen!!!

 Här är produkterna som hjälper dig få en fin brun hud!!!!

 Min favvo väska för tillfället!!!  Den här blir det på lärarmiddagen!!! på Tisdag!!!


Dagens kändisbilder från veckorevyn.com: http://www.veckorevyn.com/kandis/dagens-kandisbilder/


XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0