Arbetslös!!!!!!!:(

Igår var det första dagen som arbetslös och jag var till AF för att skriva in mig och det gick väl bra men jävligt mkt folk bara!!!! Då det var AF, försäkringskassan och skatteverket i en och samma lokal. men men sen åkte jag hem och tog det lungt och ja vad ska man annars göra. sen kom päronen hem och då åkte vi till V-ås och shoppa lite. det blev först typ att äta på burger king sen till H&M och där handlade jag en ögonpenna, en BH och ett nagellack:D mkt roligt!!!!!!<3 sen bar det hem igen och glo lite på TV sen sova. Sen idag blir det väl bio med min lillebror. Natt på museet 2 ska vi se!!!!<3

 ska se den här idag!!!!

 köpte ett nagellack men inte i den här färgen den färgen jag köpte var turkos!!!
 Köpte även den här!!!!
köpte den här oxå!!!! riktigt snygg färg!!!
 och så vill jag ha den här kjolen!!! eller jag ska köpa den!!!

a dress to die for!!! den e helt underbar och den bärs av Blake Lively på CFDA Fashion Awards!!!

och här är The city stjärnan i en grå klänning. Och här kan man se alla avsnitt från the city!!! http://www.watch-thecity.com/

XOXO Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0