Hemma igen!!!

jao som sagt så åkte jag på kryssning i söndags och hade svin kul!!! aldrig haft sååå kul!!! träffa massa folk!!! och jag och min kusin var uppe till typ 4 och såg soluppgången vilket var väldigt fin sen var det typ tillbaka och dansa och festa!!!!!!!! love you kusin!!!!<3 the best girl ever!!!


På väg till båten!!!

På väg in i båten!!!

Vi fick komma in lite före alla andra:P

Så här fint väder var det!!!

Och mkt folk!!!

Våran hytt!!!:P

folk!!!

Kusinen spillde på sig och försöker här troka sin tröja:P

solnedgång<3

kusinen under cindirella skylten!!!

jaop.

min kusses snygga skor!!!!<3 vill oxå ha sånna:P

Japp blev sen kväll här är solen på väg upp!!! hur vackert som helst!!!!

XOXO Lindyy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0