Ingen i skolan!!!!

ja när jag kom till skolan var det tomt... så jag gick ner på stan och vätade på att den skulle öppna sen gick jag in till lindex för att prova en klänning med den satt konstigt:P sen gick jag hem och nu sitter jag här och ska snart gå ut med min hund!!!!<3 sen e det student fest ikväll men orka gå :P Min bror har konsert idag oxå det skullle vara i gammelgården men nu e det i ullviaulan!!! roligt för han!!!<3 Sen fick jag reda på att det bär av till min favvo stad om ca 4 veckor till nämligen VARBERG!!!!!!!!!!<3<3<3 älskar den staden såå mkt!!! längtar redan!!!

 Jag e nog en westcoast girl!!!!

 bara för att jag tar studenten den 12/6
XOXO Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0