Japp då har man tagit studenten!!!!!

Japp nu e allt över!!! fan vad skönt men ändå tråkigt:( men så e det. Så nu ska man försöka hitta ett jobb... det kommer väl gå som det går!!!.
Ja fredagen började med att jag gick upp typ en timma försent än vad jag skulle göra. sen frukost och lite fix. sen iväg till champangefrukosten där vi åt ännu mera. och skrev våra namn i allas mössor:P sen åka lite i  pappas cadillac runt stan sen till mösspåtagningen!!! vilket var det mäktigaste jag varit med om!!!! Sen in till kyrkan!!! :P där var det oxå mkt ljud:P sen var det iväg till skolan för betyg och träffa lärarna!!! för sista gången!!! sen upp till skolans balkong och utspringet och skrika som faan!!!!! det var svinkul!!! sen upp till stan med musik från lyran.sen hoppa upp på lastbilen!! och åka en sväng på stan och skrika!!!! det regnade som faan men det var skitsamma!!! sen hem och torka och träffa släkten och få presenter!!! jag fick 1200 kr och present kort på H&M på 500kr sen fick jag smycken och en massa blommor!!!! och äta igen. sen iväg till westerquarn som var värdelöst btw!!! så jag dorg hem typ vid tio sen iväg till ögir med faster, mamma och pappa:P det var fan roligare:P sen hem och sova vaknade kl15.30 dagen därpå var helt slut!! och på allt det här så har en jävla geting stukit mig!!! så min fot e helt uppsvullen och gör ont!!!:(
 igår gjorde jag inte mkt bara slappa!!!
idag blir det väl inte mkt ungfär samma som igår!!!



kommer med fler bilder sen!!!!

dagens kändis bilder!!!!:
http://www.veckorevyn.com/kandis/dagens-kandisbilder/

XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0