Mycket man hinner på en dag!!!

Jao idag vaknade jag och och åt frukost sen var det att gå ut med hunden i det fina vädret. Sen kolla datorn och tvn men det e ju samma saker hela tiden:Dsen åkte mina bröder iväg och bada. så jag fick vara hemma själv:) lite skönt faktigskt!!!sen blev det tråkigt så jag diska, tvätta och damsög lite för att hjälpa mamma lite!!!. sen kom päronen hem och jag fick reda på att jag, mamma, min bror och min kusin ska åka på kryssning på Söndag!!! blir att åka cindrella!!! party all night long!!!! haha:P sen åkte vi iväg till Tunapark för pappa skulle handla nå bygg grejor och då gick jag och mamma in till gina tricot rean!!!! fyndade ett långt linne och en lång T-shirt!!! precis vad jag har letat efter oxå... för bara 149 kr!!!.sen hem och äta mat kebabpizza!!! gott som faaan!!!.

så här såg det ut på ett ställe där jag gick med Nella!!! som en mjuk bomulls bädd!!!

här är mina tröjor jag fyndade på rean!!!

Snygg va???:P

 och så här såg dom ut på!!!

XOXO Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0