Ont i foten som faaan!!!!!!!!

Idag var till AF igen... och fick gå på ett info möte om just AF!!! tråkigt värre:( men men måste göras:D men blev ruggit störd på hon som pratade till oss hon typ upprepade allt hon sa hela tiden... så blev typ att sitta och kolla på klockan. sen hem i spöregnet:( och kolla om man fått in sina skttepengar men inte då tråkigt värre så kmr nog få dom i augusti:( bläää. sen hem och byta om sen iväg till E-tuna och shoppa lite. hitta massor men på grund av mina skattepengar inte kommit än så kunde jag inte handla nåt. men pappa var såå snäll att han köpte ett par skor åt mig som jag bara var tvungen att ha!!!! sen in till stan där för att leta på den kjol som jag spanat in på H&M men den fanns förstårs inte kvar:( typisk när man har fått presentkort och allt:( ännu en jävla motgång!!!!!!! aja det e väl bara att att bita ihop!!! Sen var det hem och äta lite mat och nu sitter jag här!!! Sen om jag har så här ont i min fot på Måndag så blir det att gå till doktorn:( Så går det när man dricker lite föör mkt:)

snyggt värre!!!!

 Den här kjolen ville jag ha!!!!!

XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0