Hej alla!!!

Tjabba alla!!!!
Idag har jag först vart ut med hunden sen in och käka lite frukost sen in till stan och vidare till doktorn för att kolla foten och halsen:( illa hade någon inflammation i foten:( och virus i halsen:( Sen vidare till centrum för att gå på apoteket och hämta ut medecin:) för till min fot!!!! skönt värre kanske man blir av med värken innan man åker till Varberg nästa vecka:D längtar sååå mkt!!!!! sen ska jag ta med min dator till Varberg så jag kommer kunna blogga därifrån!!! ska köpa sån här kontant dongel!!!!!!<3


 Hängde även lite tvätt idag!!! och bakade lite!!! det här blev till....dom här goda!!!
En sugen hund som sitter och väntar på ngt gott!!!<3

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5418379.ab?service=galleryFlash Bäst här var Kate Hudson!!!!

 Ellen Fjaestad(från Eva & Adam!!!) hon har blivit stor!!!! och Daniel Gallo

Magdalena Graaf och Sara Sommerfeld snygga shorts på solbruna ben!!!!

Daphne Leon snygg klänning med matchande färg på håret!!!!!

Hanne Sörvaag och Nanna Martonell (polkagris gummorna)

Cameron Diaz fick den 2386:e stjärnan på Hollywood Walk of Fame ( helt sjukt vad många sånna där stjärnor det finns!!!!



Brenda Song snygg grå outfit!!!

XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0