17 dagar kvar!!!!!<3

Nu har mamma äntligen bokat en resa till sig själv och pappa. och det bär av till Side i Turkiet. hoppas dom får det bra där!!! Sen har jag äntligen nästan klarat av en till kurs i skolan!!!:D och sen har jag hittat en högskole utbildning i Varberg min favvo stad!!! Älskar verkligen den staden vet ej varför men jag gör det bara!!! har varit där ett antal gånger och det är verkligen en bra och fin stad!!!!!!!<3<3 och utbildningen heter event mangement!!! men först så kanske jag måste gå i höst i min skola här i Köping... tråkigt värre men ska bli kul när man får gå med vännerna Jessica och Unni!!!!!<3<3 Sen bär det nog av till Varberg!!!! Den skönaste staden i hela Sverige!!!. Och i helgen ska jag väl gå på Köpings yran!!! ska bli roligt. om jag hittar nån att gå med. Det blir marknad och tivoli!!!!!<3 

 http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5229176.ab Dagens Look!!!

 <3  

XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0