Köping's yran med kusinen!!!!

I Fredags var det skola som gällde först!!! tråkigt värre:P Sen var det att stressa mkt. först hem sen tillbaka till stan för att möta Alex sen möta Jessica och Unni. sen tillbaka till stan och gå och kolla på stan sen åka och hyra film med bror och vi hyrde madagaskar 2. den var jätterolig!!!!. 

I går var det först att åka och kolla på Å-racet. där min klass deltog!!! vi kom 4!!! bra jobbat.<3 Sen hem igen för att äta sen iväg igen för att möta min kusin då vi skulle in till stan för att gå på yran. det var askul vi gick runt som vanligt och kollade på folk!!!!! Sen vart det att träffa Johan och Tobbe typ på samma gång men aja det gick:P

Idag har jag hitills vart och shoppat ett par vita shorts för 50spänn som hittat . sen ett par snygga trosor:P Sen är det mors dag idag oxå så det blev att fira mamma med frukost på sängen och en sjal som hon ville ha från yran och jag köpte den!!!!<3 Sen blir det väl att åka och fira mormor och farmor.  och handla lite!!!

http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=54288&imagenr=1
Kolla in Mileys stil!!!!

 06PA bäst. kom 4!!!!!

När dom kom i mål:P

 Det här handlade jag idag!!!





XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0