15 dagar kvar!!!Skämtade med SV läraren!!!

Jao idag har jag vart i skolan och det var svinkul för vi skulle skämta med våran dryga svenska lärare!!! vi skulle ha ett uppdrag från häftet och då skulle man säga emot valfri lärare om allt det gick svinbra för han blev jätte förbannad. hihi. aja sen var det dags att åka hem åkte med en kompis T för hon skulle låna min cyckel till triatlon. Sen belv det att baka lite kakor. asgoda blev dom iallafall. sen nu sitter jag här och äter som med saft:P

 gårdagens outfit.

 Gårdagens frisyr!!! som min lärare gjorde:P:D

Me!!!

 min hund!!!!<----Sötaste sångaren som någonsin funnits!!!!!!

 outfit!!! goda kakor va??!!!!!


 jag igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0