Nåt!!!

Jao imorse kom mamma och pappa<3 hem från turkiet!! ska bli såå skönt och sova länge imorrn!!! aja igår var jag ote och fotade lite med min mobilkamera haha alla andra har sånna där system kameror  men jag tänkte att det måste gå lika bra med en mk det gick ju bra!!!:P Sen klockan halv 6 i morse kom dom hem och dom hade haft jättekul!!!:P Sen sov dom lite och jag med eller försökte iallafall men somna till slut och vaknade vid halv12 och gick upp och åt frukost sen fick jag mina nya skor och två jätte lena stenar som don hade tagit med från turkey, en mascara, två jättefina arm/fot band och ett par Ray ban solbrillor ( inte äkta ) men snygga ändå det kommer komma bilder sen!!:P












Lite blombilder:P



Två bilder på min hund!!!

Mina nya skor!!!:P a la Turkiet!!! jättesköna att gå i!!!

XoXo Linda♥


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vackra bilder :D

2009-09-07 @ 10:16:05
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0