Nytt bankkort!!!:P

Japp fick mitt nya bankkort idag. för jag hade ju beställt ett nytt för jag råkat sätta mig på det andra!! typiskt mig. just nu sitter jag och äter popcorn blev sugen på det så..:P och väntar på att min bror ska komma hem:P Sen ska jag vl börja laga lite mat. och jag hade värsta oturen igår först håll jag på att bli överkörd av en bil när jag var in till stan, sen skar jag mig i fingret och sen hoppade min kjedja på min cyckel så jag fick lov att fixa den och efter det såg jag ut som en bilmekaniker om händerna:( usch...aja. idag e det ju 1 sept och det börjar bli höst asså ok att den e fin men den e oxå kall men jag fyller ju år snart så:) och min bror fyller år på torsdag!!!;) grattis till han!!! 17 blir han. bara ett år kvar till köekortet ju!!! och sen får jag reda på om jag får komma på intervju i Sälen den här månaden. hihi längtar:P


Mina nymålade naglar:P

popcorn!!!

mitt nya kort nu kan jag äntligen dra det hur mkt jag vill!!!





Lite coola bilder jag tog igår när jag var ute med hunden!!!:P

XoXo Linda♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0