Stan idag.

Hej alla!!!

Idag var in till stan och letade som en galning efter ett par Goretex skor till Sälen!!!:P  Jag blir tokig på alla dyra priser men det får man väl ta. aja jag hittade inga:D sen kollade jag även efter en ny vinter jacka men dom e ju oxå svin dyra så man får väl vänta till man får lite mer pengar. Sen nu sitter jag här och lyssnar på musik.


Här är lilla gumman eller så liten e hon inte men hon fick lov att sitta framför mig i sätet när vi åkte bil för cyckelhållaren  satt där bak och vi fick inte bort den så hon kunde inte sitta där bak. Guud vad nervös hon var:/

Hon somna till slut när vi hade stannat:) hon e ju underbar.♥
Tråkigt väder var det med.:( till skillnad mot idag:)

XoXo Linda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0