Glad Påsk!!! ;)

Det är ju fortfarande påsk så...Igår så gjorde jag inget spec. Alltså på dagen men sen kom Mathilda och hennes fam. över och då chilla vi lite sen tog vi en sväng in till stan och hyrde film och gick hem och kolla på dom sen somna vi.
Sen imorse vaknade jag på strålande humör!!! Det var ju såå fint väder ute så jag klädde på mig och tog en sväng in till stan för att glo lite på kläder och folk;) Sen blev der ner till Big Inn och kolla lite mer på kläder. Sen vidare in på Willys där jag ''råkade'' handla lite för mkt så fick be papi att komma hämta mig;) Jag handlade lite till min bakning idag som resulterade i en Kladdkaka och en sockerkaka. Mmmm. Fast före det så åt vi lite kyckling mmm... Sen kom mormor & morfar och fikade lite;) roligt:) Sen fick jag 100 kr av dom i Påskpeng;) Tack Mormor o Morfar:) Det går rakt in till reskassan för Alanya;) aja och nu sitter jag här och äter min Kladdkaka. Såå gott;)

Solen skiner och en klarblå Himmel!!!

Visst ser den go ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0