Tack för det underbart fina brevet!!!<3

När jag fick min dator fanns det en underbar överaskning!!! Ett jättegulligt brev från min mormor o morfar och min familj. Och jag måste erkänna att jag började stört grina när jag läste det. Det var såå fint♥ tack så mycket det behövde jag verkligen.  Jag har btw det super bra idag har jag varit ute och glott lite i affärer och sen blev det lite pizza på pizza hut såå nice. Sen blev det poolen och ta ett kallt dopp;) Sen har jag mest jobbat och så sen har det blivit lite utgång i Napa och självklart här i Protaras med det e roligare att gå ut här för i napa e det liksom liite för mkt. Sen har jag typ bara sovit heelt sjukt vad trött man blir av den här värmen. ;) Snart ska jag iväg till jobbet men för iväg till Molti och äta lite dessert;)

Lägger upp en bild på min kära bebis!!!

XOXO Linda!!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0