11 dagar!!!

Hej bloggen!!!

Jag har varit ledig i 11 dagar nu och är såå less på det men det e ganska skönt oxå för sen till jul blir det fullt på hotellet och då e man utvilad och kan spinga arslet av sig;) Så jag är fett taggad inför att jobba sen kommer vi typ bo på det där hotellet för att vi kommer ha såå mycket att göra men som sagt det ska bli såå sjukt roligt!!!;) Nog pratat om jobbet;) Jag ska ju som sagt gå en bartenderkurs här nere och ja är sååå taggad för den det ska bli så kul!!! längtar verkligen!!! Att stå bakom en bar är liksom mitt kall här i livet!!! Det märktes när jag var bakom baren på China asså det var bara såå kul!!!^^ Sen har det väl inte hänt så mycket här nere. Förutom att det har varit ganska varmt idag när jag tog min dagliga promenad;) jag svettades som faan!!!

Saknar mitt blonda hår lite;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0