Hur kan man vara trött efter att ha sovit hela dagen??

Hej alla! Hemma i kalla sverige!!!

Haha nej jag skryter inte om att jag har det varmt o skönt här för det faktigskt inte så varmt längre. Som i natt t.ex. Så vaknade jag av att det regnade och åska. Och nu på dagen var det iskallt ju!!

Aja nog tjatat om vädret;) Idag har jag typ sovit till 3 efter att jag piggnat till lite så gick jag iväg o handlade lite och efter det blev det att gå o käka lite mat:) Sen har jag tvättat och krånglat lite med datorn.

Det e vad jag har gjort idag hoppas det blir finare väder imorrn så kanske man kan ta sig ner till stranden en sväng sola lite och kanske om jag orkar träna lite;)

 

XOXO Linduur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0