Igår!!!

Igår var ingen bra dag det började med att jag inte kunde sova på hela natten innan sen så skulle jag upp och gå till jobbet kl 7 sen fick jag den enda uppgiften på jobbet som jag hatar nämligen att vara kaffeperson. Sen bestämde jag mig för att dra till Napa för lite upppigande shopping men så tar jag fel buss och hamnar i paralimmni men det gick en buss till Napa när jag kom fram så jag kom till Napa och väl där så gick jag in på den butiken som har assnygga kläder:P köpte två snygga toppar;)Stort plus. Sen käkade jag på donken där. Sen när jag skulle hem så lyckades jag sätta mig på bussen tillbaka till Paralimmni. Så det var bara att sitta och vänta tills bussen till Protaras kom. Den kom sent så jag höll på att komma försent till jobbet vilket jag inte gjorde men ändå... Sen väl på jobbet så skulle jag vara själv på 2:an vilket e en ganska stor del. Men sen kom han som betämmer och såg att jag var där och då skulle jag inte vara där utan jag skulle vara vid ingången och pricka av folk som kom in. Väldigt slappt och nice. Sen skulle jag städa ett bord så jag gick in till köket och lämnade dom skitiga gerjorna. Sen på utvägen så skär jag fan upp halva fingertoppen på dörren så det börjar blöda asmycket!!! Så det var bara att hämta ett plåster och fortsätta jobba. Men fan vad ont det gjorde!!! Aja sen var det dags att äta lite mat efter vi slutat och jag skulle ha dricka från hon som står i baren och jag sa att hon fick hitta på vad hon ville och det blev en liten drink hihi så det var nice. Sen väl hemma så somnade jag som en stock. Det var asskönt att få ut!!!!

Så det blev en bra dag trots några nedgångar jag fick två snygga toppar med mig hem och det var fint och varmt väder;) + att jag fick dom enklaste sysslorna på jobbet;)

 

PS till mami mitt finger e helt ok nu!!! ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0