Lucia på Cypern;)

Lucia morgnen hemma brukar vara det mysigaste på hela julen. För mami gör varm choklad och så äter vi pepparkakor och lussebullar till frukost men imorse så blev det inte så mysigt eftersom jag inte är hemma utan är här på Cypern. Lite tråkigt e det ju. Men så e det. Igår fick jag även reda på att jag inte kommer jobba på en till vecka så det bir bara att chilla för sen blir det fullt på hotellet där jag jobbar så man lär ju jobba arslet av sig men det e bara roligt!!!!;)<3

 

XoXo Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:46:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0