Några timmar kvar!!

Imorse väktes jag av att grannen spelade musik. Jag så e det när man bor här man hör allt;) Nja kanske inte allt men mycket iallafall. Sen klev jag upp och kollade ut och ja det var varmt och soligt ganska roligt med tanke på attt det är julafton om några timmar:P Sen gick jag iväg för att handla lite gott:P Sen när jag satt på mobilen som hade dött:( Så kom ett sms från mami där det stog att dom fått paketet som jag skickade för några dagar sen:P Hihi Dom blev jätteglada:P Sen loggade jag in på fejjan och såg en söööt bild på min hund och jag som tänkte på henne tidigare på dagen när jag var på hem från handlingen så såg jag två hundar och dom var såå sööta. Det inte så ofta med ser hundar här nere.

Här är bilden!!! Den borde skickas in som finaste julbild i tidningen eller nåt??!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0