Napa blev det idag!!!

Jag vaknade idag och bstämde mig för att det är tråkigt att sitta hemma hela dagen så jag tog bussen till napa för att äta på burger king men när jag kom dit så var det stängt så jag gick vidare för att äta på donken istället och hur gott var inte det!!! svin gott ju;) Sen jag jag ner till hamnen för att gå förbi o kolla på det hotell mami ska bo på och det var verkligen fint låg mitt i centrum så det blir ju nice:P Sen gick jag förbi en ascool butik med massor av snygga kläder och jag köpte ett linne som jag visar sen;) Sen eftersom jag hade en heldags biljett så åkte jag vidare till Paralimni där jag var in på tally och det fanns mycket snyggt men handlade inget. Sen åkte jag vidare till ett köpcentrum utanför limni. Sen hem till Protaras och imorrn funderar jag på att dra till Aya Napa igen:P bara för att ha nåt att göra:P kanske cape greco oxå;)

Nu blir det film och mys;)

XOXO Linduur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0