Kan inte nåt bra hända snart!!!

NU e jag bara såå trött på det här!!! Jag läser och hör att typ alla får jobb och flyttar hemifrån och reser och shoppar och ja har allmänt roligt medan jag bara sitter här hemma och nästan dör av tråkigheter!!! jag menar jag vill oxå ha ett jobb ett eget kryp inn men inte får jag nåt av det jag får sitta här vid datorn dag ut och dag in och söka jobb som man ändå inte får pga att man inte har någon erfarenhet eller utbildning men man kan ju inte då någon erfarenhet om man inte får nåt jobb så allt blir bara en enda ond cirkel:( åhh jag blir så trött på det här det e fan inte kul. asså hur många jobb ska man söka innan man får ett jag har fan sökt hur många som helst!!!Det e fan till och med snart onödigt att ens gå upp på morgonen. Vill bara sova hela dagarna ända tills nåt bra händer!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0