Mat snart!!!

Japp ska börja göra lite mat snart. Jag ska laga till hela familjen:) får se hur det går;). Aja asså jag har gjort ganska mycket dom senaste dagarna men ändå känns det som om jag inte gjort nåt. Konstigt (jag vet). Any way så i fredags så var jag en sväng in till stan för att kolla läget och handla lite till på kvällen. Sen igår var jag och min familj till Ludvika för att gå på en affär som heter Dollar Store. Där har dom mkt roliga saker jag köpte lite nödvändigt som shampoo, godis;), nyckelband, tofsar, strumpor och en jättefin plånbok som jag visar sen;) Sen åkte vi hem för att laga mat och hämta ut min nya kavaj.;) Ne nu ska jag laga lite mat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0