Hemma från Sälen!!!

Japp då har man ofrivillgt fått lämna Sälen för att åka hem:( Jag blev nämligen uppsagd från jobbet däruppe synd men så e livet!!! ok ska jag sammanfatta detta år hittils så har det varit piss. Först så blir man uppsagd, sen får man lämna sina vänner, tappat bort eller så har någon stulit min mobil, e förkyld såå.... ja ingen bra början på året direkt!!! Men jag ska sammanfatta det gångna året 2009 oxå. Valborg var asroligt, resan till Prag samma, alla student kvällar och studenten!!! Sommarn 2009 behöver jag säga mer kusin!!!;) Sen såklart att jag fyllde 19år sen att man fick jobb uppe i Sälen och träffa en massa roliga människor!!! a det e allt jag vill säga om år 2009!!!;) ett bra år alltså. Så nu förutspår jag att detta inte kommer bli lika bra eller så börjar det dåligt och blir bättre!!! vem vet????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0