Seg dag!!!

Japp idag har det varit en riktigt seg dag. Men jag hade jätteroligt igår när vi var iväg och bowla;) med typ hela släkten det var roligt. Sen drog vi vidare till BA. Sen hem. och idag har det ju varit en riktigt seg dag det enda jag har gjort var att åka och handla lit mat och självklart kollat robinson;) final nästa vecka roligt värre;) Sen imorrn blir det att kolla på Johan Falk;) nice. Sen fick jag en bra nyhet igår att jag ska på anställnings intervju på parken zoo i E-tuna. Så då kanske man får jobba där i sommar;) Men helst av allt skulle jag vilja ha jobbet på rhodos;)

Dagens outfit;)

Lördags gott;) (dåliga bilder det blir jävla mobilkamera)


Kommentarer
Postat av: janine

söt blogg !:)

2010-01-24 @ 01:37:47
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: janine

tack tack :)

va har du gjort idag ?

2010-01-24 @ 17:30:21
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0