Cypern imorrn!!

Imorrn flyger jag till Cypern. Och igår var det mycket som skulle inhandlas.  Sånt som man lär behöva där nere:) Men först på morgonen (morgon för mig) kom min farmor och faster över med mina kusiner:) Så jag fick säga lite hejdå till dom och dom bada i våran pool. Sen var jag tvungen att sticka iväg till banken och sätta in lite pengar. Sen köpte jag även en bok (Snabba Cash) som jag ska ha och läsa där. Sen hem igen för att käka lite sen iväg igen för att fika och kolla på när bilar åkte till Power Meet. Och möta upp Mormor och morfar och mina andra kusiner. Dom skulle oxå säga lite hejdå;) Sen hem och kolla på fotboll;) Idag har jag inte gjort så mkt bara packat färdigt o sånt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0