Just nu!!!

Hej hej!!!

Ja just nu sitter jag och äter lite kexchoklad och dicker lite pepsi. Mm...;) Idag har jag väl inte gjort något speciellt typ bara vart och handlat med papi:) ikväll blir det att chilla framför tv:n. Nästa vecka på Onsdag ska jag till AF och prata med en handläggare så då ska jag ta upp att jag vill plugga nåt inom hotell & restuaurang. Så då får man väl se om man FÅR det eller inte???... Aja om jag inte får det får jag väl fortsätta med att söka jobb;). Nu till en helt annan sak varför har inte Blogg.se smileys som andra blogg verktyg har??? Det tycker jag att dom borde skaffa.

Min söta hund!!!<3

Mmm...(pissiga bilder med mobilen)!!!

Min hund vill oxå ha en bit av kakan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0