Rolig dag:)

Igår var jag som sagt på en jobb intervju!!! Det gick väl bra tror jag:) Men före det så åkte jag tåg till Västerås och väl framme blev jag döhungrig så åt på Mc donalds sen gick jag runt på stan hittade massa fint men köpte inge;) Sen blev det dags för intevjun. Sen hem till Köping och vidare till bibblan och sen upp till där min bror spelar. och dör blev jag hämtad av papi Sen hem till farmor o farfar för lite fika:) Sen hem och kollade jag på tv;) Jag måste säga tv programmet New Adventures Of Old Christine e såååå roligt;) Aja idag så har jag sovit länge var jättetrött hur man nu kan vara det;) Sen var jag ut med hunden och ja nu sitter jag här vid datorn:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0