Hej!!

Ihelgen så trodde jag att jag skulle jobba så jag hade ej planerat nåt;) Men sen skulle jag ej jobba så i Lördags solade jag på dagens och vi grillade lite hamburgare:) Sen åkte vi lite Cadillac ute på stan och sen kom Fiia över och vi tog en sväng på stan på kvällen. På stan blev det värsta bråket mellan några fulla ungdomar så att polisen kom och tog dom ja så går det när man dricker för mkt. Det e ju dåligt dom var ju inte ens myndiga för att dricka. Aja sen igår blev det att chilla och glo på hockeyn där Sverige slog Canada!!! det e ju superbra^^
Idag har jag jobbat:) Det är såå fint där jag jobbar (måste ta bild nångång) och soligt som det var idag är det ju ett drömställe;)

Min hund när vi badade henne;)

Hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0