Cyprus

Ja förlåt att jag inte har uppdaterat alls här i bloggen men jag har ju inte haft någon tillgång till internet förrän nu när jag har det på mitt rum det e ju svin bra då kan jag skriva mer. Ja det som har hänt hittills är väl att alla har typ åkt hem så nu e det bara jag o Märy kvar här. Först så åkte ju min marre mus hem typ en vecka efter jag kom asjobbigt sen så åkte ju mina övriga tjejor från CH aka China house hem o det var jättejobbigt efter det var det dags för souvenir tjejorna att åka hem o det blev jobbigt det med men faan vilken galen kväll det blev innan dom åkte hem;) Sen så har jag bara typ jobbat o träffat nya människor vilket är såå kul!!! Hängt med några roliga killar från grönan asså dom såå sjukt roliga haha aja sen har jag sökt ett annat jobb här nere på ett annat hotell som ligger mellan Aya Napa o Protaras. hoppas jag får det bara såå nice det skulle va;) aja nu ska jag kolla på film eller nåt o imorrn MÅSTE jag sola lite;) För det e sjukt att det snart e julafton o här är det 25 grader varmt.



XOXO Linduur
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0