Lat dag!!!

Idag var meningen att jag skulle sola men när jag vaknade upp så var det lite målnigt ute så jag gick tillbaka till sängen och sov tills Märy ringde kl. 16:00. För jag skulle möta henne på jobbet och vi skulle äta lite. Sen blev det såå himla mörkt( ja redan klockan 2 börjar solen gå ner här på cypern det e ju skittråkigt) aja jag tänkte iallfall på att ta en promenad men det blev för mörkt så jag vågade ej. Så jag gick hem o myste lite med film. Nu sitter jag o dricker lite C-vitamin för att piggna till lite. Får väl se vad som händer ikväll;) kanske blir grönan o hänga med killarna där:) eh vi får se vad som händer o fötter.

Kolla vilken fin bild jag fick av mami på FB. Mysigt va??!!

Saknar detta as mycket!!!!

Även detta jag menar hur många hallon pajer har jag bakat denna sommar? Och hur många äppel pajer har jag bakat denna höst? Och hur mycket pepparkakor och lussekatter kommer jag få baka den här vintern?? ZERO noll Det känns lite ruttet.

XOXO Linduur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0