4 dagar kvar!!

Det är ganska skönt att bara ta det lungt och ta höstpromenader med min hund nu när det är bara 4 dagar kvar tills jag flyger ner igen!!! Känns som tiden gått sjukt fort har inte hunnit gjort så mkt. Typ nästan bara packat.
Men imorrn blir det kanske att åka till Tuna Park. För inhandla nya arbetarskor. Jag behöver nya då mina som jag hade gick sönder:(
Imorrn på kvällen blir det att kolla på första fredags finalen i idol. Jag kommer bara typ hinna se det programmet sen blir det nog inge mer idol för mig. Eftersom internet på Cypern är så dåligt.
På Lördag kommer min släkt över för att säga typ hejdå eller nåt igen...Men det är kul o träffa dom för jag kommer inte se dom på flera månader. Kommer sakna dom sååå mycket!!! Det går nästan inte att beskiva hur mycket jag kommer sakna alla här hemma.♥
Men jag har ju mina china house girls där nere som tar hand om mig;) 
Sen på Söndag blir det att ta det lungt hela dagen kanske packa lite för att kl. 02:30 bär det av till Arlanda för att flyga återigen.
Med det dåliga företag som inte ens har filtar på flyget!!! Nedå men förra gången jag flög så fanns det inga filtar på flyget det var ett minus-.
Köpa ny mobil ska jag försöka hinna med att göra oxå!!! Mina andra har ju liksom gått sönder lite;) Råkade bada med en av dom:)
Ne nu ska jag fortsätta lyssna på Eminem!!! Och bara chilla;)

En bild på min fina hund♥

XOXO Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0