I got a one way ticket to the dancefloor, bottles in the air it's like a rainstorm;)♥

Tjo!

Jag har nyss kommit hem från att ha gjort massor. Ska börja med att papi väckte mig halv elva imorse-_-. lite tråkigt att jag inte fick sova längre:P så det var bara att gå ner och äta frukost, gå ut med hunden och duscha. Sen skulle jag tydligen städa badrummet yuk!! Men det är bara att göra det jag menar jag bor ju här hemma gratis så det är bara att göra det:) det påminner mig om att jag ej tagit in tvätten idag hihi jag måste ju ha nåt att göra imorrn oxå;) eller hur?? Sen bar det iväg in till stan på cyckeln men när jag kommit till sjukhuset så hoppar min kedja igen!!! så jag ställer den vid badhuset så får jag gå till musikskolan och hämta min lillebror:P sen gick vi runt lite i stan i det fina vädret:P efter det så drog jag, mami och bröderna till kebab house för att käka lite gott:P Det blev även en tur till HM där jag träffa mina kusiner som blivit stora vart har jag varit liksom;) haha!!! efter det vidare till mormor som kommit hem från sjukhuset:D Sen vidare tillbaka till badhuset för morfar ville hjälps mig med min cyckel det gick bra tror jag den höll ända hem;) nu sitter jag här och väntar på att BB ska börja;)

Självklart inga bilder fy på mig!!!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0