Oj!Oj!Vilken påsk helg!!!

Den har helgen har nog varit den roligaste helgen sen jag kom hem från Cypern!!! Det har hänt såå sjukt mycket!!! Till att börja med har jag festat två dagar i rad eller ja den ena kvällen jobbade jag oxå;) Sen har jag varit i E-tuna med familjen. Sen har jag även firat min kusin som fyllde 18 år och min Morbror;) roligt att träffa släkten lite;) har även hängt lite med mina vänner♥ Så jag har faktigskt haft fullt upp ihelgen:) Känns skönt att vara lite upptagen nån gång och inte bara sitta hemma och deppa över att jag inte har nåt jobb men idag ringde de från manpower och tänkte erbjuda mig en jobb intervju men så e det ju den här lilla detaljen att jag inte har något körkort som är i vägen och det blir jag såååå less på!! Efter jag deppat lite över det får jag ju självklart världens peppande sms av min Mami och då blir allt så mycket bättre:P Hon och min familj får stå ut med att jag bor här och på mina tokiga ideer som till exempel att flytta utomlands i 8 månader;) jag är bara så tacksam över att jag har dom och släkten bakom mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0