12 dec 2011

Idag vaknade jag av att jag fortfarande låg uppe på mitt rum och glömt att gå ner till min hund! Ungefär klockan 11. Gissa om hon blev glad när jag kom ner! Lyckades somna om och sov till 12 sen var jag tvungen att och gå ut med lilla hjärtat.
Jag måste ha sett ut som bambi på hal is för jag höll på o halka säkert 5 gånger! Jaja grannarna får ju en show varje gång jag går ut iallafall;)
Nu håller jag på att kolla efter en ny säng vill ha en större för min är jätteliten! Har även betalt en lite försenad räkning!!
Senare ska jag och lillebror baka lite lussekatter! Ska bli nice. Måste passa på att vara med familjen nu när jag ska jobba över jul och nyår;) 

Mitt lilla kontor!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0