Lucia!

Det är redan lucia! Sjukt vad tiden går fort!
Dagen har spenderats i Västerås med lite shopping! Och det blev lite shopping bara en klänning och ett par skor! Visst kunde jag köpt mer men jag behöver liksom inte nå mer kläder egentligen;) Men har letat efter skorna länge men är jag väl hittat dom i 38 så är dom för stora och glappar! Då blir man så där lagom sur:( Men får byta dom till ett par 37:or. Dom lär väl gå ut sig. Sen köpte jag en svart klänning den kostade bara 79 spänn! Som hittat liksom;)
Just nu sitter jag och käkar lite nudlar! Mums! Var längesen jag åt nudlar blev liksom trött på det efter sommaren 2010 då jag jobbade på Cypern på en kinaresturang. Så ja lite trött blev man. Men längtar fan efter deras sweet and sour (som man blev helt röd på tungan av) och deras kycklingwingar was to die for!!
Senare har jag no idea vad jag ska hitta på blir väl att cilla lite framför tv:n;)
 
Bjuder på den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0