Då var 2010 över!!!

Gott nytt år alla!!!

Dom senaste dagarna har varit väldigt busy på jobbet!!! Så jag har ej haft tid att updatera här ;) Jag firade tolvslaget med att servera drinkar till gäster på hotellet. Det var roligt^^. Sen drack vi lite champange och firade!!! Sen slutade jag halv ett och drog vidare till grönan!!! Där mötte jag upp mina vänner och vi drack och firade in det andra nyår som vi kom på att vi hade. För när klockan var tolv här så var hon ju bara elva hemma i sverige så vi hade två nyår att fira och sen drog vi till Aya Napa och hade kul!!! Sen var det dags för jobb dagen efter och det var inte lika kul men ändå ;) Sånt e livet!!!

Nu går det bara neråt på hotellet så det blir att vara mycket ledig!! vilket inte är så kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0