Gonna push it to the limit!!!

Igår var jag och roomie ute och tog en drink på en pub. Där hängde vi i några timmar med våra vänner;) Sen drog vi till en annan pub som typ ligger brevid haha^^ och på den här baren har jag jobbat tidigare för några dagar sen så erbjöd han oss att jobba nån dag i feb då det skulle vara busy i hans bar!!! Det e ju nice;) aja sen har jag typ inte gjort så mycket mer än att jag var ut på en liten promenad sååå skönt!!! jag hoppas på att få börja arbeta nästa vecka detta att sitta hemma är ju så sjukt tråkigt^^Sen har jag börjat läsa en jättebra bok som heter Before I Fall!!! Den är en bra bok iallafall av det jag läst hittils och den är ju på engelska så då får man ju lära sig lite av det vilket kan vara bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0