I came to dance!!!

Japp det blev en sväng till Napa med Märy idag!!! Först så åkte vi i en buss som inte hade några stötdämpare och jag kan säga att man flög ur säterna när man åkte över alla väg bulor här i Protaras!! Mycket skratt blev det där;) Sen när vi var i Napa så gick vi först och handla nya jobbar skor till Märy. Sen var vi och åt på donken riktigt nice;) Sen skulle vi gå till banken och klockan vär väl runt 2. Så dom har väl öppet tänkte vi men det hade dom inte så vi gick ner och kollade vid hamnen. Det är såå fint där med utsikt över Cape Creko tror jag det stavas haha aja sen vidare för att leta efter en bank men vi hittade ingen som var öppen så vi gav upp och gick upp mot bargatorna i Napa. Vi skulle lära oss att hitta där. Det är som en laburynt av barer och resturanger. Så vi gick bara lite vilse och tänk att man gått där när man har varit aspackad, mörkt och sjukt mycket folk och att man hittade till barerna det e ju ett jävla under;) haha sen drog vi och kolla på nån kyrka. Men det var ''boring''. Så vi gick och kollade på små nya palmer och gräs det var länge sen jag gick på gräs haha!!! Sen till donken igen för en glass och när vi sitter där och äter våran glass så frågar mannen som sitter brevid oss om vi vill börja jobba hos han i början av februari han ägde tydligen en resturang här i Protaras som heter Anemos:P Så ska kanske gå och kolla om han behöver nån i baren eller nåt liknande:) bra träning innan man ska på barkursen:) Sen gick vi till stranden i Napa innan vi bestämde oss för att åka hem och chilla men min data funka inte så jag gick ut en sväng på standpromenaden;) Nu sitter jag här och kollar på när Märy försöker sy sin jobbkjol:)

Slänger in en bild på mig och min bror när vi flummade lite när jag var hemma senast för cirka 3 månader sen;)

Får se vad som händer imorrn!!!

See ya Löve ya!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0